Online uw afspraken maken

Over onze online agenda zouden we nog graag de volgende zaken willen toelichten:

• De online agenda geeft alleen de mogelijkheid voor het plannen van afspraken voor particuliere klanten. 

• Bent u een nieuwe klant en u maakt in de online agenda een afspraak, dient u ons toch telefonisch of via mail te laten weten dat u een afspraak heeft gemaakt als nieuwe klant. Onze huidige klanten zitten namelijk automatisch in de uitstelregeling voor het doen van de belastingaangiften; als u nog geen klant bent bij ons zit u dus niet in de uitstelregeling en kan het zijn dat u een afspraak inplant op een datum waarop uw aangifte al ingediend had moeten zijn.

Vanaf februari kunnen we voor u weer uw Nederlandse aangiftes 2017 verzorgen. Voor onze klanten die aangifteplichtig zijn vragen we uitstel aan tot 01-05-2019. Tevens kan er vanaf 1 mei tot eind oktober weer uw Belgische aangifte worden verzorgd. Ook dit jaar is er weer de mogelijkheid om uw afspraak via onze website te maken. Bij deze een korte toelichting hierop:

Online uw afspraak maken

Via onze homepagina klikt u rechtsboven op de rode button “Afspraak maken”. U komt dan op de volgende pagina terecht:

U doorloopt daarna de volgende stappen:

• U kiest voor welke aangifte u een afspraak wilt maken

• U kiest bij welke medewerker u de afspraak wilt inplannen

Indien u geen voorkeur heeft voor een medewerker kiest u: “Toon alle beschikbare tijden”

• U selecteert een datum en een tijdstip

• U meldt zich aan als nieuwe gebruiker

• U bevestigt uw boeking

Per e-mail ontvangt u een bevestiging van uw gebruikersaccount en een bevestiging van uw boeking.

In de mail vindt u tevens een link waarmee u uw gedane boeking kunt annuleren. Als u een annulering heeft gedaan, ontvangt u per e-mail een bevestiging van annulering. Let op: Indien u uw afspraak korter dan 48 uur wilt annuleren of u komt de gemaakte afspraak zonder annulering niet na, behouden wij ons het recht om hier kosten voor in rekening te brengen.

Wilt u uw afspraak aanpassen qua tijd en/of datum dient u eerst uw gedane afspraak te annuleren en daarna een nieuwe afspraak te boeken.

Twee dagen voor uw afspraak ontvangt u een herinneringsmail.

Kantoor van Limpt wenst u veel gebruikersgemak toe met deze tool.

Tevens mag u ook wanneer u dat wenst uw gegevens zonder afspraak aanleveren. Uw aangifte wordt dan achter de schermen voor u verzorgd. Hiervoor is sinds dit jaar een speciaal mailadres ter beschikking gekomen. U kunt vanaf nu uw gegevens sturen naar onze dossierbeheerders, per email db@petervanlimpt.nl