Over ons

Historie

In 1978 trekt Reuselnaar Peter van Limpt de stoute schoenen aan: hij laat zich inschrijven als belastingconsulent en biedt in de regio zijn diensten aan. Door zijn werklust en deskundigheid weet Peter al snel een uitgebreid klantenbestand op te bouwen. Zowel bedrijven als particulieren weten Kantoor van Limpt inmiddels goed te vinden.

Enkele jaren later, in 1986 neemt Peter zijn eerste personeel in dienst, waarna het administratiekantoor verder groeit. Al snel blijkt de huidige kantoorruimte te klein, zodat Peter en zijn personeel een nieuw pand aan de Lange Voren 71 in Reusel betrekken. Tot op heden is het bedrijf aan dit adres gevestigd. In het jaar 2005 werd de kantoorruimte nogmaals vergroot, inmiddels telt het kantoor 15 medewerkers.

In 2000 verhuist Peter naar België, waardoor zijn interesse in de Belgische fiscale wet-en regelgeving groeide. Peter behaalt in 2003 het graduaat 'Fiscale en Sociale Wetgeving' in België.Vanaf dat moment richt het bedrijf zich ook  op cliënten van zorginstellingen, Nederbelgen, Belgische grensarbeiders en mensen die willen emigreren of immigreren van of naar Nederland of België. Daarnaast heeft het kantoor inmiddels ook diverse Poolse, Duitse en Portugese gastarbeiders in haar klantenbestand.

Het administratiekantoor heeft in de loop der jaren haar dienstverlening uitgebreid. Cliënten kunnen bij Kantoor van Limpt terecht voor het opstellen van belastingaangiften en jaarrekeningen, de verwerking boekhoudingen, toeslagen en advisering omtrent diverse uiteenlopende onderwerpen. Het bedrijf heeft zich gespecialiseerd in het begeleiden en adviseren van (toekomstige) ZZP'ers, startende ondernemers, Nederbelgen, grensarbeiders en gastarbeiders. Daarnaast heeft Kantoor van Limpt als één van de weinige administratiekantoren specialistische kennis van de aftrek buitengewone lasten wegens ziektekosten.

Onze Missie

Het cliënteel van Kantoor van Limpt varieert van de particulier die eens per jaar voor zijn belastingaangifte aanklopt, tot de ondernemer die zjn gehele bedrijfsadministratie en loonadministratie laat verzorgen. In de ingewikkelde wereld van boekhouding, fiscaliteit en sociale regelgeving biedt ons kantoor een optimale ondersteuning.

Welke klant en welke opdracht het ook betreft, iedereen mag ervan verzekerd zijn dat Kantoor van Limpt zich ten volle inzet om tot de financieel meest aantrekkelijke oplossing voor onze klant te komen.

Onze Visie

Ondanks de veelvuldig wijzigende regelgevingen die ook in de toekomst zullen plaatsvinden zal Kantoor van Limpt blijven anticiperen en zich blijven onderscheiden van gelijkaardige ondernemingen. Met medewerkers die elk hun specifieke kennis van boekhouding, fiscaliteit en sociale regelgeving hebben, is Kantoor van Limpt een zekere steunpilaar in lengte van jaren.