Nieuwsbrief 2017 nr .01

Gelukkig nieuwjaar

Allereerst wens ik u namens mijn vrouw en alle medewerk(st)ers een goede gezondheid en voorspoed in 2017 toe.

Aangifte 2015

In maart 2016 hebben wij voor al onze klanten elektronisch uitstel aangevraagd tot 01-05-2017. Controle op de voortgang toont dat er nog altijd mensen hun aangifte niet hebben laten invullen. Hierbij wil ik iedereen, die van de Belastingdienst in 2016 een aangiftebrief ontvangen heeft en nog geen afspraak gemaakt heeft, verzoeken dit alsnog te doen.

Daarmee voorkomt u, dat wanneer de Belastingdienst in mei herinneringen gaat sturen, wij moeilijk nog een afspraak kunnen inplannen. U kunt in dit geval ook 2015 en 2016 samen laten invullen.

Inkomensverklaring Kwalificerende Buitenlandse Belastingplichtige

Grensarbeiders en NederBelgen die kwalificeren dienen de inkomensverklaring te laten invullen door de Belastingdienst, waaronder uw woonplaats valt. Diegenen die deze verklaring nog niet hebben laten invullen, verzoek ik om dat zo snel mogelijk te doen. De belastingdienst neemt uw Nederlandse aangifte pas in behandeling wanneer zij uw inkomensverklaring hebben ontvangen.

Aangifte 2016

Vanaf 1 februari kunnen we voor u weer uw Nederlandse aangiftes 2016 verzorgen. Voor onze klanten die aangifteplichtig zijn vragen we uitstel aan tot 01-05-2018. Tevens kan er vanaf 1 mei tot eind oktober weer uw Belgische aangifte worden verzorgd. Ook dit jaar is er weer de mogelijkheid om uw afspraak via onze website te maken. Bij deze een korte toelichting hierop:

Online uw afspraak maken

Via onze homepagina klikt u rechtsboven op de rode button “Afspraak maken”. U komt dan op de volgende pagina terecht:

U doorloopt daarna de volgende stappen:

• U kiest voor welke aangifte u een afspraak wilt maken

• U kiest bij welke medewerker u de afspraak wilt inplannen

Indien u geen voorkeur heeft voor een medewerker kiest u: “Toon alle beschikbare tijden”

• U selecteert een datum en een tijdstip

• U meldt zich aan als nieuwe gebruiker

• U bevestigt uw boeking

Per e-mail ontvangt u een bevestiging van uw gebruikersaccount en een bevestiging van uw boeking.

In de mail vindt u tevens een link waarmee u uw gedane boeking kunt annuleren. Als u een annulering heeft gedaan, ontvangt u per e-mail een bevestiging van annulering. Let op: Indien u uw afspraak korter dan 48 uur wilt annuleren of u komt de gemaakte afspraak zonder annulering niet na, behouden wij ons het recht om hier kosten voor in rekening te brengen.

Wilt u uw afspraak aanpassen qua tijd en/of datum dient u eerst uw gedane afspraak te annuleren en daarna een nieuwe afspraak te boeken.

Twee dagen voor uw afspraak ontvangt u een herinneringsmail.

Kantoor van Limpt wenst u veel gebruikersgemak toe met deze tool.

Tevens mag u ook wanneer u dat wenst uw gegevens zonder afspraak aanleveren. Uw aangifte wordt dan achter de schermen voor u verzorgd. Hiervoor is sinds dit jaar een speciaal mailadres ter beschikking gekomen. U kunt vanaf nu uw gegevens sturen naar onze dossierbeheerders, per email db@petervanlimpt.nl

Vakantie

Wie nu nog overweegt om dit voorjaar op wintersport te gaan, of wie zijn zomervakantie nog niet gepland heeft, kijk eens op www.uttendorf-sonnrain.at voor een vakantie in een van de mooiste regio’s in Europa, in een volledig ingericht huis, geschikt voor 8 personen en honden zijn toegestaan. Klanten van ons kantoor krijgen 25% korting op de normale tarieven.